Поширені питання

Отримання інформації про себе

1. Де я можу отримати інформацію, що підтверджує факт реєстрації мого місця проживання?
2. Що необхідно для отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова через Центри надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділів?
3. Як отримати інформацію про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова через Портал електронних сервісів міста Харкова?
4. В якій формі видається інформація про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова?
5. Що робити у разі відсутності інформації про мене в Реєстрі територіальної громади міста Харкова при зверненні щодо отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова?
6. Що робити у разі помилкових відомостей про мене в Реєстрі територіальної громади міста Харкова при зверненні щодо отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова?
7. Що необхідно для отримання інформації про особу з Реєстру територіальної громади міста Харкова представником/законним представником?
8. Які підстави відмови у наданні інформації з Реєстру територіальної громади міста Харкова?

Отримання інформаційної довідки з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб, зареєстрованих за адресою житла, власником/одним із співвласників/наймачем житла, або особою, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла, яка досягла 14-річного віку.

1. Хто може отримати інформаційну довідку з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб, зареєстрованих за адресою житла?
2. Де власник відповідного житла може отримати інформаційну довідку з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за відповідною адресою?
3. Де співвласник відповідного житла може отримати інформаційну довідку з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за відповідною адресою?
4. Де наймач відповідного житла може отримати інформаційну довідку з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за відповідною адресою?
5. Де особа, місце проживання, якої зареєстровано за адресою відповідного житла може отримати інформаційну довідку з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за відповідною адресою?
6. Чи може законний представник/представник за довіреністю отримати інформаційну довідку з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за адресою?
7. Як власнику відповідного житла отримати інформаційну довідку з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за адресою?
8. Як співвласнику відповідного житла отримати інформаційну довідку з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за адресою?
9. Як наймачу відповідного житла отримати інформаційну довідку з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за адресою?
10. Як особі, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла та досягла 14-річного віку отримати інформаційну довідку з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за адресою?
11. Як законному представнику власника/співвласника/наймача/ особи, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла та досягла 14-річного віку отримати інформаційну довідку з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за адресою?
12. Як представнику за довіреністю власника/співвласника/наймача/особи, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла та досягла 14-річного віку отримати інформаційну довідку з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за адресою?
13. Що робити у разі відсутності інформації про мене в інформаційній довідці з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за адресою житла?
14. Що робити у разі виявлення помилкових даних про особу в інформаційній довідці з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за адресою житла?
15. Що робити якщо в інформаційній довідці з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за адресою житла вказана особа, місце проживання якої не зареєстровано за відповідною адресою?
16. Що робити якщо в інформаційній довідці з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за адресою житла повторюється одна й таж особа за відповідною адресою?
17. Що робити якщо в інформаційній довідці з Реєстру територіальної громади міста Харкова отриманої власником/співвласником/наймачем відповідного житла вказана особа, знята з реєстрації місця проживання за відповідною адресою?
18. Який строк розгляду звернення (усного, письмового, електронного) щодо коригування відомостей, що містяться в Реєстрі територіальної громади міста Харкова?
19. Чи можливо отримати інформаційну довідку з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за адресою житла станом на конкретну дату?
20. Чому в довідці за відповідною адресою відсутні дані зареєстрованих осіб?
21. В яких випадках можна скористатись послугою «Актуалізація даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова»?
22. Як коректно заповнити заяву на замовлення послуги «Актуалізація даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова»?
23. В якому випадку довідка через Портал електронних сервісів міста Харкова формуються без інформації про особу/про дитину?
24. Чи можна скористатись послугою «Актуалізація даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова» щодо осіб, які померли?

Отримання довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідки про склад сім’ї) власником/одним із співвласників/наймачем житла, або особою, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла, яка досягла 14-річного віку.

1. Хто може отримати довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідку про склад сім’ї) за відповідною адресою?
2. Де власник відповідного житла може отримати довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідку про склад сім’ї)за відповідною адресою?
3. Де співвласник відповідного житла може отримати довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідку про склад сім’ї)за відповідною адресою?
4. Де наймач відповідного житла може отримати довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідку про склад сім’ї)за відповідною адресою?
5. Де особа, місце проживання, якої зареєстровано за адресою відповідного житла може отримати довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідку про склад сім’ї)за відповідною адресою?
6. Чи може законний представник/представник за довіреністю отримати довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідку про склад сім’ї) за відповідною адресою?
7. Як власнику відповідного житла отримати довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідку про склад сім’ї)за відповідною адресою?
8. Як співвласнику відповідного житла отримати довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідку про склад сім’ї) за відповідною адресою?
9. Як наймачу відповідного житла отримати довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідку про склад сім’ї) за відповідною адресою?
10. Як особі, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла та досягла 14-річного віку отримати довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідку про склад сім’ї) за відповідною адресою?
11. Як законному представнику власника/співвласника/наймача/ особи, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла та досягла 14-річного віку отримати довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідку про склад сім’ї) за відповідною адресою?
12. Як представнику за довіреністю власника/співвласника/наймача/ особи, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла та досягла 14-річного віку отримати довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідку про склад сім’ї) за відповідною адресою?
13. Що робити у разі відсутності інформації про мене в довідці про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідці про склад сім’ї) за відповідною адресою?
14. Що робити у разі помилкових даних про особу в довідці про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідці про склад сім’ї) за відповідною адресою?
15. Що робити якщо в довідці про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідці про склад сім’ї) за відповідною адресою вказана особа, місце проживання якої не зареєстровано за відповідною адресою?
16. Що робити якщо в довідці про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідці про склад сім’ї) за відповідною адресою повторюється одна й таж особа за відповідною адресою?
17. Що робити якщо в довідці про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідці про склад сім’ї) за відповідною адресою вказана особа, знята з реєстрації місця проживання (до 04.04.2016) за відповідною адресою?
18. Який строк розгляду звернення (усного, письмового, електронного) щодо коригування відомостей, що містяться в довідці про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідці про склад сім’ї) за відповідною адресою?
19. Чи можливо отримати довідці про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідці про склад сім’ї) за відповідною адресою станом на конкретну дату?
20. Чому в довідці за відповідною адресою відсутні дані зареєстрованих осіб?
21. В яких випадках можна скористатись послугою «Актуалізація даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова»?
22. Як коректно заповнити заяву на замовлення послуги «Актуалізація даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова»?
23. В якому випадку довідка через Портал електронних сервісів міста Харкова формуються без інформації про особу/про дитину?
24. Чи можна скористатись послугою «Актуалізація даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова» щодо осіб, які померли?

Замовлення технічного паспорта в КП «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» та перевірка документів КП БТІ онлайн

1. Для чого потрібен технічний паспорт?
2. Хто може замовити технічний паспорт?
3. Які документи необхідні для замовлення технічного паспорту на квартиру?
4. Які документи необхідні для замовлення технічного паспорту на житловий будинок?
5. Якщо об’єкт нерухомості має декілька власників, чи всі мають бути присутні під час оформлення замовлення?
6. Термін виконання та вартість?
7. Для чого потрібна перевірка документа онлайн?
8. Де я можу знайти номер договору для перевірки документа?
9. Де я можу знайти номер інвентаризаційної справи?

Отримання довідки про те, що батькам за місцем реєстрації не видавалось посвідчень батьків та дітей з багатодітної сім’ї

1. В яких випадках необхідно брати Довідку про те, що батькам за місцем реєстрації не видавалось посвідчень батьків та дітей з багатодітної сім’ї?
2. Чи потрібно брати Довідку про те, що батькам за місцем реєстрації не видавалось посвідчень батьків та дітей з багатодітної сім’ї, у разі, коли місця проживання обох батьків зареєстровані в місті Харкові, в тому числі за різними адресами в різних адміністративних районах міста Харкова, для отримання посвідчення батьків та дітей з багатодітної сім’ї?