На Порталі електронних сервісів міста Харкова, або шляхом звернення до уповноважених органів з видачи довідок:
Для отримання інформації з Реєстру територіальної громади міста Харкова про себе, особі необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділів з письмовим зверненням (заповнюється в ЦНАП) за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Для отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова через Портал електронних сервісів міста Харкова необхідно авторизуватися засобами дистанційної ідентифікації (електронного цифрового підпису, BankId), натиснути на кнопку «замовити» та заповнити обов’язкові поля. Після внесення усіх даних необхідно натиснути кнопку «замовити».
Інформація про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова надається:
Особі необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділів з письмовим зверненням (заповнюється в ЦНАП) для внесення до Реєстру територіальної громади міста Харкова актуальної інформації про себе. До письмового звернення додаються:
У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
Особі необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділів з письмовим зверненням (заповнюється в ЦНАП) для внесення змін до інформації, що міститься в Реєстрі територіальної громади міста Харкова.
До письмового звернення додаються:
У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
Строк розгляду документів – 1 день, у разі необхідності строк розгляду відповідних документів може бути продовжений до 20 робочих днів, про що особі повідомляється додатково.
Для отримання інформації з Реєстру територіальної громади міста Харкова представником/законним представником щодо особи, інтереси якої Ви представляєте необхідно звернутися до уповноважених органів з видачі довідок: Центр надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділів з письмовим зверненням (заповнюється на місці) за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
У наданні інформації з Реєстру може бути відмовлено, якщо:
Власник, один із співвласників, наймач житла, особа, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла та досягла 14-річного віку.
В будь-якому з 11 Центрів надання адміністративних послуг міста Харкова
В будь-якому з 11 Центрів надання адміністративних послуг міста Харкова.
В будь-якому з 11 Центрів надання адміністративних послуг міста Харкова.
В будь-якому з 11 Центрів надання адміністративних послуг міста Харкова.
Так. Для законного представника необхідно додатково подати документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника. Для представника за довіреністю необхідно додатково подати довіреність, посвідчену в установленому законом порядку.
Власнику відповідного житла необхідно звернутися до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Харкова з письмовим зверненням за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Співвласнику відповідного житла необхідно звернутися до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Харкова з письмовим зверненням за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Наймачу відповідного житла необхідно звернутися до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Харкова з письмовим зверненням за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Особі, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла та досягла 14-річного віку необхідно звернутися до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Харкова з письмовим зверненням за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Законному представнику власника/співвласника/наймача/ особи, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла та досягла 14-річного віку відповідного житла необхідно звернутися до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Харкова з письмовим зверненням за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Представнику за довіреністю власника/співвласника/наймача/ особи, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла та досягла 14-річного віку відповідного житла необхідно звернутися до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Харкова з письмовим зверненням за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Особі інформація якої відсутня в Реєстрі територіальної громади міста Харкова необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділів, з письмовим зверненням (заповнюється на місці) для внесення до Реєстру територіальної громади міста Харкова актуальної інформації про себе. До письмового звернення додаються:
У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
Особі помилкові дані якої містяться в Реєстрі необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділів, з письмовим зверненням (заповнюється на місці) для внесення змін до інформації, що міститься в Реєстрі територіальної громади міста Харкова. До письмового звернення додаються:
У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
При виявленні недостовірної інформації отриманої з Реєстру територіальної громади міста Харкова особі необхідно заповнити письмове звернення щодо коригування даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова в Центрі надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділах або зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 573 434, що зазначений у відповідній довідці або заповнити електронне звернення на Порталі електронних сервісів міста Харкова www.e-kharkiv.khmr.gov.ua, щодо коригування даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова.
При виявленні недостовірної інформації отриманої з Реєстру територіальної громади міста Харкова особі необхідно заповнити письмове звернення щодо коригування даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова в Центрі надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділах або зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 573 434, що зазначений у відповідній довідці або заповнити електронне звернення на Порталі електронних сервісів міста Харкова www.e-kharkiv.khmr.gov.ua, щодо коригування даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова.
При виявленні недостовірної інформації отриманої з Реєстру територіальної громади міста Харкова особі необхідно заповнити письмове звернення щодо коригування даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова в Центрі надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділах або зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 573 434, що зазначений у відповідній довідці або заповнити електронне звернення на Порталі електронних сервісів міста Харкова www.e-kharkiv.khmr.gov.ua, щодо коригування даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова.
Строк розгляду звернення (письмового, електронного) щодо коригування відомостей, що містяться в Реєстрі територіальної громади міста Харкова 1 день, у разі необхідності строк розгляду відповідного звернення може бути продовжений до 20 робочих днів, про що особі повідомляється додатково.
Так, для отримання інформаційної довідки з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб місце проживання/перебування яких зареєстровано за адресою житла станом на конкретну дату, власнику, одному із співвласників, наймачу житла або особі, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла, та досягла 14-річного віку, законному представнику або представнику за довіреністю необхідно звернутися до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Харкова з письмовим зверненням за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Реєстр територіальної громади міста Харкова сформований на підставі відомостей отриманих Департаментом реєстрації Харківської міської ради від органу ведення Державного реєстру виборців відповідно до пункту 2 розділу ІІ Закону № 888-VIII. У зв’язку з цим 04.04.2016 до Реєстру територіальної громади міста Харкова внесені зареєстровані в місті Харкові громадяни України, які досягли виборчого віку. Тому відомості про зареєстроване місце проживання громадян у віці до 18 років не містились в Реєстрі територіальної громади міста Харкова.
Звертаємо увагу, що реквізити паспортних даних та дата реєстрації місця проживання відсутні в Державному реєстрі виборців, тому 04.04.2016 при завантажені даних в Реєстр територіальної громади міста Харкова ці відомості були відсутні.
Для замовлення необхідно заповнити наведену на екрані форму шляхом введення всіх необхідних даних у відповідні поля, в залежності від того, хто подає заяву законний представник відносно дитини, чи сам заявник.
При заповненні «Тип документа», користувач обирає відповідний тип, на підставі якого подається заява на проведення процедури актуалізації даних:
При виборі типу «Документ, до якого внесені відомості про місце проживання», необхідно обрати з фіксованого списку можливих видів документів, необхідний.
Тип «Документ, до якого внесені відомості про місце перебування особи (довідка про звернення за захистом в Україні), передбачено тільки для іноземних громадян.
Тип «Свідоцтво про народження малолітньої / неповнолітньої особи (до досягнення особою 16-річного віку)», необхідно обрати у разі потреби проведення актуалізації малолітньої / неповнолітньої особи (до досягнення особою 16-річного віку та за умови не отримання паспорта громадянина України). У разі наявності додаткових відомостей, що підтверджують реєстрацію місця проживання дитини до 16 річного віку (форма А, форма Б, в які внесена інформація щодо дитини), необхідно поставити відмітку на - «Документ, що підтверджує відомості про реєстрацію місця проживання / перебування неповнолітньої / малолітньої особи у місті Харкові (у разі наявності)»
В залежності від обраного типу документу необхідно ввести його реквізити, «номер документа» та «дата видачі», є обов’язковими.
В залежності від того, з якою метою заявник подає заяву на актуалізацію даних (зміна даних, якщо за останні роки змінював ПІБ, чи підтвердження інформації про себе) необхідно обрати для заповнення відповідний блок заяви.
Серед можливих документів, що можуть бути підставою для зміни даних, є свідоцтво про народження неповнолітньої дитини, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу чи інший документ, що підтверджує зміну персональних даних особи (текстове поле для можливості внесення даних власноруч). Для прикладу: довідка про зміну персональних даних, рішення суду, тощо. Далі необхідно ввести реквізити обраного документу.
Серед можливих документів, що підтверджують достовірність заявлених заявником відомостей у разі не підтвердження їх документом, до якого внесені відомості про місце проживання / перебування особи, є свідоцтво про народження неповнолітньої дитини або інший документ, що підтверджує достовірність заявлених заявником відомостей (текстове поле для можливості внесення даних власноруч). Примітка: заповнюється у випадку нестандартних ситуацій (не є обов’язковим). Далі необхідно ввести реквізити обраного документу.
Важливою умовою коректного заповнення форми заяви, є заповнення поля «Суть звернення (зазначаються відомості про особу, які за останні роки особа могла змінювати- ПІБ, або вказується про необхідність внесення відомостей стосовно особи)». Примітка: поле є обов’язковим до заповнення!
Після заповнення суті звернення необхідно прикріпити до заяви, скановані копії документів, що є підставою для здійснення процедури актуалізації даних.
Факт перевірки на коректність всіх внесених відомостей, необхідно підтвердити, погодившись з умовами та положеннями, що зазначені в кінці форми.
Процедура проведення актуалізації даних на підставі поданих запитів здійснюється не пізніш наступного робочого дня, у виключних випадках, у разі необхідності здійснення додаткових запитів – до 20 робочих днів.
Власник, один із співвласників, наймач житла, особа, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла та досягла 14-річного віку.
В будь-якому з 11 Центрів надання адміністративних послуг міста Харкова.
В будь-якому з 11 Центрів надання адміністративних послуг міста Харкова.
В будь-якому з 11 Центрів надання адміністративних послуг міста Харкова.
В будь-якому з 11 Центрів надання адміністративних послуг міста Харкова.
Так. Для отримання довідки законному представнику необхідно додатково подати документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника. Представнику за довіреністю необхідно додатково подати довіреність, посвідчену в установленому законом порядку.
Власнику відповідного житла необхідно звернутися до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Харкова з письмовим зверненням за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Співвласнику відповідного житла необхідно звернутися до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Харкова з письмовим зверненням за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Наймачу відповідного житла необхідно звернутися до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Харкова з письмовим зверненням за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Особі, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла та досягла 14-річного віку необхідно звернутися до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Харкова з письмовим зверненням за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Законному представнику власника/співвласника/наймача/ особи, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла та досягла 14-річного віку відповідного житла необхідно звернутися до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Харкова з письмовим зверненням за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Представнику за довіреністю власника/співвласника/наймача/ особи, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла та досягла 14-річного віку відповідного житла необхідно звернутися до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Харкова з письмовим зверненням за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Особі інформація якої відсутня в Реєстрі територіальної громади міста Харкова необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділів, з письмовим зверненням (заповнюється на місці) для внесення до Реєстру територіальної громади міста Харкова актуальної інформації про себе. До письмового звернення додаються:
У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
Особі помилкові дані якої містяться в Реєстрі необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділів, з письмовим зверненням (заповнюється на місці) для внесення змін до інформації, що міститься в Реєстрі територіальної громади міста Харкова. До письмового звернення додаються:
У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
При виявленні недостовірної інформації в довідці про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідці про склад сім’ї) особі необхідно заповнити письмове звернення щодо коригування даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова в Центрі надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділах або зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 573 434, що зазначений у відповідній довідці або заповнити електронне звернення на Порталі електронних сервісів міста Харкова www.e-kharkiv.khmr.gov.ua, щодо коригування даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова.
При виявленні недостовірної інформації в довідці про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідці про склад сім’ї) особі необхідно заповнити письмове звернення щодо коригування даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова в Центрі надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділах або зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 573 434, що зазначений у відповідній довідці або заповнити електронне звернення на Порталі електронних сервісів міста Харкова www.e-kharkiv.khmr.gov.ua, щодо коригування даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова.
При виявленні недостовірної інформації в довідці про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідці про склад сім’ї) особі необхідно заповнити письмове звернення щодо коригування даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова в Центрі надання адміністративних послуг міста Харкова або його територіальних підрозділах або зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 573 434, що зазначений у відповідній довідці або заповнити електронне звернення на Порталі електронних сервісів міста Харкова www.e-kharkiv.khmr.gov.ua, щодо коригування даних в Реєстрі територіальної громади міста Харкова.
Строк розгляду звернення (усного, письмового, електронного) щодо коригування відомостей, що містяться в довідці про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідці про склад сім’ї) за відповідною адресою 1 день, у разі необхідності строк розгляду відповідного звернення може бути продовжений до 20 робочих днів, про що особі повідомляється додатково.
Так, для отримання довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідки про склад сім’ї) за адресою житла станом на конкретну дату, власнику, одному із співвласників, наймачу житла або особі, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла, та досягла 14-річного віку, законному представнику або представнику за довіреністю необхідно звернутися до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Харкова з письмовим зверненням за формою, встановленою органом реєстрації. До письмового звернення додаються:
Реєстр територіальної громади міста Харкова сформований на підставі відомостей отриманих Департаментом реєстрації Харківської міської ради від органу ведення Державного реєстру виборців відповідно до пункту 2 розділу ІІ Закону № 888-VIII. У зв’язку з цим 04.04.2016 до Реєстру територіальної громади міста Харкова внесені зареєстровані в місті Харкові громадяни України, які досягли виборчого віку. Тому відомості про зареєстроване місце проживання громадян у віці до 18 років не містились в Реєстрі територіальної громади міста Харкова.
Звертаємо увагу, що реквізити паспортних даних та дата реєстрації місця проживання відсутні в Державному реєстрі виборців, тому 04.04.2016 при завантажені даних в Реєстр територіальної громади міста Харкова ці відомості були відсутні.
Для замовлення необхідно заповнити наведену на екрані форму шляхом введення всіх необхідних даних у відповідні поля, в залежності від того, хто подає заяву законний представник відносно дитини, чи сам заявник.
При заповненні «Тип документа», користувач обирає відповідний тип, на підставі якого подається заява на проведення процедури актуалізації даних:
При виборі типу «Документ, до якого внесені відомості про місце проживання», необхідно обрати з фіксованого списку можливих видів документів, необхідний.
Тип «Документ, до якого внесені відомості про місце перебування особи (довідка про звернення за захистом в Україні), передбачено тільки для іноземних громадян.
Тип «Свідоцтво про народження малолітньої / неповнолітньої особи (до досягнення особою 16-річного віку)», необхідно обрати у разі потреби проведення актуалізації малолітньої / неповнолітньої особи (до досягнення особою 16-річного віку та за умови не отримання паспорта громадянина України). У разі наявності додаткових відомостей, що підтверджують реєстрацію місця проживання дитини до 16 річного віку (форма А, форма Б, в які внесена інформація щодо дитини), необхідно поставити відмітку на - «Документ, що підтверджує відомості про реєстрацію місця проживання / перебування неповнолітньої / малолітньої особи у місті Харкові (у разі наявності)»
В залежності від обраного типу документу необхідно ввести його реквізити, «номер документа» та «дата видачі», є обов’язковими.
В залежності від того, з якою метою заявник подає заяву на актуалізацію даних (зміна даних, якщо за останні роки змінював ПІБ, чи підтвердження інформації про себе) необхідно обрати для заповнення відповідний блок заяви.
Серед можливих документів, що можуть бути підставою для зміни даних, є свідоцтво про народження неповнолітньої дитини, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу чи інший документ, що підтверджує зміну персональних даних особи (текстове поле для можливості внесення даних власноруч). Для прикладу: довідка про зміну персональних даних, рішення суду, тощо. Далі необхідно ввести реквізити обраного документу.
Серед можливих документів, що підтверджують достовірність заявлених заявником відомостей у разі не підтвердження їх документом, до якого внесені відомості про місце проживання / перебування особи, є свідоцтво про народження неповнолітньої дитини або інший документ, що підтверджує достовірність заявлених заявником відомостей (текстове поле для можливості внесення даних власноруч). Примітка: заповнюється у випадку нестандартних ситуацій (не є обов’язковим). Далі необхідно ввести реквізити обраного документу.
Важливою умовою коректного заповнення форми заяви, є заповнення поля «Суть звернення (зазначаються відомості про особу, які за останні роки особа могла змінювати- ПІБ, або вказується про необхідність внесення відомостей стосовно особи)». Примітка: поле є обов’язковим до заповнення!
Після заповнення суті звернення необхідно прикріпити до заяви, скановані копії документів, що є підставою для здійснення процедури актуалізації даних.
Факт перевірки на коректність всіх внесених відомостей, необхідно підтвердити, погодившись з умовами та положеннями, що зазначені в кінці форми.
Процедура проведення актуалізації даних на підставі поданих запитів здійснюється не пізніш наступного робочого дня, у виключних випадках, у разі необхідності здійснення додаткових запитів – до 20 робочих днів.
Технічний паспорт замовляють:
В інших випадках технічна інвентаризація проводиться за бажанням замовника.
Власник об’єкта нерухомого майна (у тому числі земельної ділянки), об’єкта незавершеного будівництва; замовник будівництва; особа, яка має право на спадщину (за запитом нотаріуса); особа, яка має інші речові права на об’єкт нерухомого майна, у тому числі на земельну ділянку, на якій розташовано такий об’єкт; орган, уповноважений управляти майном (у тому числі житлово-будівельні, дачні та гаражні кооперативи, садові товариства).
Якщо Ви є власником:
Якщо Ви користувач, то у цьому випадку правовстановлюючий документ замінюється на документ, що підтверджує право користування або лист Управління комунального майна (в разі приватизації).
Якщо Ви є спадкоємцем, необхідним є запит органів нотаріату та копія свідоцтва про смерть.
Якщо Ви є спадкоємцем, необхідним є запит органів нотаріату та копія свідоцтва про смерть.
Ні, достатньо одного з власників.
Вартість робіт залежить від обсягу робіт та терміну виконання. Термін виконання від 16 робочих днів до 1 дня (Ви обираєте самостійно).
З огляду на непоодинокі випадки надання підроблених документів або документів, які викликають сумнів у їх автентичності для вчинення нотаріальної дії, беручи до уваги чисельні звернення нотаріусів, КП «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» Харківської міської ради надає можливість перевірки факту надання інформації щодо технічних характеристик об’єкта нерухомості, а також надання інформації щодо власників нерухомого майна на звернення власника або уповноваженої ним особи.
Номер договору зазначається в самому договорі, який ви отримуєте під час оформлення замовлення.
Номер справи зазначається на титульному аркуші технічного паспорта у верхньому правому куті.
В ситуації, коли місце проживання одного з батьків багатодітної сім’ї зареєстроване в місті Харкові, а другого з батьків в іншому населеному пункті, і документи на отримання посвідчень подаються до уповноваженого органу влади за місцем реєстрації проживання одного з батьків не в місті Харкові, Довідку про те, що батькам за місцем реєстрації не видавалось посвідчень батьків та дітей з багатодітної сім’ї, необхідно брати тому з батьків, місце проживання якого зареєстроване в місті Харкові, для пред’явлення до уповноваженого органу влади іншої територіальної громади.
Не треба. Довідку про те, що батькам, які обидва зареєстровані в місті Харкові, за місцем реєстрації не видавалось посвідчень батьків та дітей з багатодітної сім’ї, буде сформовано через Портал електронних сервісів співробітником виконавчих органів Харківської міської ради.
Змінено:
Змінено:
Змінено:
Додано:
Увага!:
Змінено:
Додано:
Додано:
Додано:
Змінено:
Змінено:
Змінено:
Додано:
Додано:
Змінено:
Змінено:
Додано:
Змінено:
Змінено:
Додано:
Змінено:
Змінено:
Змінено:
Додано:
Змінено:
Змінено:
Додано:
Додано:
Змінено:
Змінено:
Додано:
Додано:
Змінено:
Виправлено:
Додано:
Додано:
Додано:
Змінено:
Змінено:
Змінено:
Змінено:
Додано:
Додано:
Змінено:
Змінено:
Видалено:
Додано:
Додано:
Виправлено:
Додано:
Змінено:
Виправлено:
Додано:
Змінено:
Додано:
Додано:
Додано:
Змінено:
Додано:
Додано:
Змінено:
Додано:
Змінено:
Виправлено: